Yami 40ı çıktığında geçer annesi, bizimde böyle olmuştu, kolik sanmıştım ama 40ı çıktığında geçti. Emzirdikten sonra kendin yarı oturur pozisyonda uzan onuda yüz üstü göğsüne yatır, hem sırtını sıvazla hem de pış pışla, hem uykuya geçiyor orda hem de çıkmamış gazı yani pırtı varsa o çıkıyor. Umarım işe yarar bizde ilk 2 hafta her şeyi denemiştik sonunda o şekilde çare bulmuştum. Bu arada yavrun hayırlı olsum