Olimbera benim bebeğimde öyleydi :( ve biz 3 buçuk ayda öğrendik. Dpktorumuz sürekli farklı farklı gaz damlaları veriyodu. En sonunda başka doktora gittik. Direk söyledi. Darlık olabilir. Süt alerjisi diye şüphelenip diyet te yapıylrdum ama geçmiyodu. Direk yönlendirdi. Cerrahda 10 gün fitil tedavisi dedi. Yaptık geçti iükür. 1 2 hafta sonra kaka gaz sorunu azaldı. Eskisi gibi ağlamıyo şükür