Bizde 19 günlüğüz gaz problemi var bebeğimin çok aşırı ağlamıyor ama sürekli ıkınıp kıpkırmızı oluyor rahat uyuyamıyorum, kayınvalidem bir kocakarı tekniği yaptı bugün, zaten bebeğim ıkındıkça ben kötü oluyorum o yüzden her yola başvururum yani, ne zararı olabilir diye düşündüm, kayınvalidem bi bez parçasına pekmezi ısıtıp kekikle karıştırarak karnına sardı üzerinden başka bez sardı, sabah yaptı ve sabahtan beri o kadar rahat uyuyor ki, artık fazla uyuyor gibi geliyor ona da endişeleniyorum, karnı baya sıcak kaldı o yüzden mi oldu bilmiyorum ama gerçekten çok şükür iyi şuan, yapan olur mı bilmiyorum ama söylemek istedim☺️