Gudigudi Bebegim 4bucuk aylik. Bastan beri buyuk tuvaleti cok duzenliydi. Ilk aylarda gunde 3 4 kere mutlaka yapardi. Sonra buyudukce gunde 1 defa yapmaya basladi. Gunde 1 defa mutlaka yapardi. Birkac gundur yapmakta zorlaniyor. Kabiz desen degil. Ikiniyor yapamiyor. 2 gunde anca yapabiliyor. Fitil atiyorum biraz zeytinyagi veriyorum yine de kolay yapamiyor. Fitil bile ertesi gun yaptiginda geliyor. Acaba normal yapma sıklıgı bu mudur 4. Ayda sizin bebekleriniz nasil diskiliyor?
Hazal Gudigudi bizde her gün mutlaka 2 3 yapardık 3 aylık olduk gunde 1 e düştü suan 3 bucuk aylıgız 3 4 günde bir yapıyor
Gudigudi Hvvhzl evet kan ilaci kullaniyorum ondan olabilir mi acaba? Vermedigim gun de yapamiyor ama:/
Duygu08 Merhaba , Benim oglumda suan 4 ay 10 gunluk gunde iki kez kakasini yapiyor duzenli arada pitlatirken gelen lekeleri saymiyorum tabi . Doktor kan ilaci kabizlik yapabilir tuvalete cikmassa 2, 3 gub kan ilacina ara ver sonra tekrar basla dedi duzeni kan ilacindan dolayi bozulmus olabilir.
Gudigudi Duygu08 tesekkur ederim bir deneyeyim. Kabizlik gibi de degil. Kakasi her zamanki gibi ama gec yapiyor ve zorlaniyor.
Tugbasaydam Aynı bizde öyleyiz ilk zamanlarda günde 3 4 kez mutlaka yapardı şimdi 4 ay 7 günlüğüz gün boyunca bekliyorum hiç yapmıyor sıcak suya oturttuğum zaman koyver gitsin yapıyo 😂 hatta bununla ilgili bende post açmıştım 😀