Merhaba. Sonunda doğum hikayemi yazıyorum 🙏🏼 oğlum minik dağhan’ım 28 günlük oldu bugün. Eveet. Çok büyük bi sıkıntımız olmamasına rağmen şükür tüp bebek yaptık biz sabirsizliktan😊 allaha şükür tuttu ve hamile kaldım. 9 ay nasıl geçti anlamadım. Çalışarak rahat sayılacak bir hamilelik geçirdim sukur. Hatta 32.haftadan sonrasında futbol voleybol ayak futbolu vs vs zıpla hopla kos bir ton hareket yaptım. Belki tehlikeliydi bazıları kabul 😏 Hamileligim çok hareketli geçti hep dans ettim . Normal doğuracağım diye ağzımdan düşürmedim gerekli tüm şeyleri yaptım falan. Neyse geldik 37. Haftaya arada kasılma harici hiç bisey yok. Çatı muayenem yapıldı normale uygun ama bebek çatıya yerleşmemiş. 39+2 ye kadar zıpla hopla insin dogurayim diye. 8 nisanda sabah kontrole gittik malum corona dan eşim alınmadı. Dr kontrol ederken bebek 4 kg civarı ve hala kanala girmemiş. Sezeryan dusunme vakti geldi dedi. Inat etmeye gerek yok dedi. Ki başının etini yemiştim onunda.. eşimi çağırdik geldi ve ansızın 5 saat sonrası için sezeryan dedik. Eşim hemen bugün olsun yarina gerek yok. Ben hala suni alsam olmas mi denesem olmas mi kafasındayım. Bebek strese girer falan fişman. Girdik yerleştik odaya. Heyecanlı bekleyiş. Vakit geldi gittim ameliyathaneye dualarla. Spinal oldum. Korkuyordum. Ama acimayacagini biliyordum. Inanmistim sorduklarima ve öyle de oldu hiç acımadi. Dr m geldi. Güle oynaya espriyle geldi bebeğim dünyaya. Onu gördüğüm an o kadar karışık duygular yaşadim ki tarif edemem. 4 kg geldi hayata canm oğlum. Odaya geçtim. Göğüs ucum olmadigi ve sutum h3men gelmediği için bir-kac saatlik denem3 sonrası mama verdik yavruma. Yanimda silikon göğüs ucu vardı denemeyi de bırakmadım. Ilk gece zor oluyor. Haliyle ameliyat oluyorsun. Ayağa kalkmak yürümek çok zor ama yapınca devamı geliyor ve gercekten daha çabuk toparlanıyorsun . Dogumun gecesi doğrulup altini bile değiştim oğlumun. Neyse evimize geldik dualarla. eşim ben annem. Ilk 1 haftam çok zordu. Psikolojik olarak çok zorlandım kafam gitti geldi. Eski anksiyete ve panik atak hastasiyim bunlarda etki etti. Uykusuzlukda üstüne tabi. alışmak zaman alıyor. Ama şimdi çok ıyiyiz şükür. Normal doğum olacak diye o kadar doğum şeklini düşünmüşüm ki, doğurduktan sonrasıni da mutlaka düşünün derim. Minik mirketim uyuyor. Allahım isteyen herkese nasip.etsin. Sezeryan oldu diye hala hala üzgünüm ama yapacak bisey yok sağlık olsun. Herkese sağlıklı doğumlar. sağlıklı yavru buyutmeler olsun inşallah.