Merhabalar 5 aylık oldu olalı oğlum çığlık çığlığa evin içinde hiç sesini duymazdım dönemsel bi özellik mi akranlarında da var mı merak ediyorum zira bir derdi vardır diye de düşündüm kucağa alınca susuyor yattığı yerde aaaaooooo oturtuyorum aaaaaııııı 😀 sürekli bi memnuniyetsizlik