Dün 6 ay aşılarımızı olduk sabah altını değiştirirken gördüm iki bacaktan olmustuk sol bacagindaki aşı yeri hafif kızarmış öğlenden sonra da sertleşmiş yanları ne yapmam gerekir hafif masaj yapıyorum acımıyor belli ki sesi cikmiyor yaparken ama bilemedim yine de farklı bişey yapmalı mıyım ilk defa oldu boule daha önceden de bacaktan olmustuk aşı