Mel-sin Merhaba kızlar. Geçen hafta cuma günü normal doğum ile kızımı kucağıma aldım. Birkaç gündür hiç doymak bilmiyor. Yarım saatte 1 ağlayıp meme arıyor hep. Göbek bağı düşmedi henüz. Göbek bağı düşmeyen bebek aglatilmaz, her istediginde vereceksin meme diyor annem. Ama bu şekilde de çocuk aç olup olmadığını anlamayacak. Aranızda çocuğu bu şekilde olup, ne gibi bı onlem aldı yardımcı olabilir mi acaba? 😊
Nur_mte Mel-sin canım istediği sürece emzir. Benim oğlum 2 ay boyunca sürekli sürekli uzun uzun emdi şimdi kendisi azalttı süresini ne kadar emersr o kadar çabuk gelişiyor ☺️ kokuna da ihtiyaç duyar hem
Ata0707 Mel-sin cnm onun sürekli meme araması açlığından değil,senin kokunda rahatlıyor çünkü emme içgüdüsü var be tek rahatladığı yer senin memen..ne zaman isterse ver,sonuçta anne sütünün ne gibi bi zararı olabilir ki..
MTkutay Mel-sin canım ilk 3 ay bebek her istediğinde meme verme taraftarıyım ben şahsen saate bakmaksizin gak dese meme guk dese meme verdim sarılık olmaması için kilo alıp toparlanması için bu şekilde olması gerekiyo 3 ay olmasa bile ilk 1 ay buna dikkat et bence
MTkutay Mel-sin artı sadece aç olduğu için değil bu hayatta bildiği tek şey senin memen olduğu için onu hep isteyecektir koynunda uyut
deletedmom913 Mel-sin canım bende perşembe günü doğum yaptım ben ne zaman istese aransa veriyorum annem banada aynı şeyi söyledi ağlatmıyorum uyuyunca rahatsız etmiyorum sıcak tutuyorum üşümesin için biz mama + meme gidiyoruz bide... 😔 memeyi ilk 3 4 gün reddetti... yeni alıyor keşke sütüm yetse sürekli emziririm... bebeğin kendi ihtiyacınu kendisi bilşyor zaten doyunca dili ile itiyor ağzını kilitliyor...
Mel-sin Hepinize çok teşekkür ederim kızlar. 🙏 Dediğinizi uygulayıp her istediginde memeye hücum etmesine izlemeyin vermeye devam o halde 😊
umay1520 Mel-sin vala önlemi mönşemi yok saati maati de yok en az üç aylık olana kadar ikiz gibi dolaşacaksınız gak meme guk meme 😍🥰🙏 Hatırlı olsun bu arada bebeğiniz