asyajafar23 Kizlar oglum 10 aylik, gunde 3-4 defa kaka yapar. Fazla mi ? Sizin 10 aylik bebeginiz ve ya bebeginiz 10 aylikken falan gunde kac defa kaka yapardi ?
Emna_1903 asyajafar23 bence normal canim bizimde aynii yanii 🥰9.5 ayligiz daha bazn bizim 6veya 7 bile oluyor doydugu anlamina geliyo korkma
asyajafar23 Emna_1903 bingdagi nasil peki ? Fazla kaka yapan cocuklarda bingildak buyuk oluyor. Ve bir de yemek yedikten hemen sonra mi yapiyor ?
Matmazell_ Bsrknc bnm kızımda öyle açlıkla alakası olduğunu düşünmüyorm her bebeğin bünyesi farklı bence 🤷🏻♀️
Bircicekbirbocekannesi Sakura-chan ay benimde ayni canim ya ben kafaya takmaya başlamıştım dogrusu 14 aylik. Gunde 3 4 kere yapıyor. Kivaminda bir sorun yok bazen sulu oluyor ama oda dis donemlerinde farkindayim. Muz veriyorum bazen 1 2 gun yapmiyor 3. Gun hooppp dolu dolu devam. Kokusu kotu biraz sizinde öylemi yaptığını kokudan hemen anliyorum. Hafif eksimsi gibi. Bide rengi kina yeşili gibi oluyor bazen. Kan damlasindan olabiliyormuş araştırdığıma göre. Sizinki nasıl acaba. Esim kızıyor bi b.ku kalmıştı incelemediğin diye.
Erencinarinannesi asyajafar23 yemekten hemen sonra değil sanki ama bazen mama sandalyesinde yaptığı oluyor ben doktora sordum probiyotik de kullandık ama aynı şekilde devam edince bıraktık probiyotiği
Matmazell_ Nursma maşallah kuzuma bizimde 6 aya kadar hergün 2-3 kere yapardı şimdi büyüdü 9 aylık olcaz 3 gün snra 3 güne bir yapıyor 🤷🏻♀️
Nursma Matmazell_ valla biz ne zaman kan ilacına başladık o zaman böyle oldu o güne kadar her gün yapardı ilk başladık ishal oldu sonra bı kaç gün vermedim tekrar başladım şimdi de 2-3 günde bir yapıyor. Ama aç olduğunu düşünmüyorum bende siz gibi aç olan bebek ağlar durmaz ki. 🌷☺️
Nursma Bircicekbirbocekannesi yaa benim kızım sizin bebeğinizden çok çok küçük benim eşim de her kakalı bezi elime veriyor al incele diye 😁 incelemeden atınca kızıyorum da 🤦😁
Sakura-chan Bircicekbirbocekannesi aynı biliyor musun o kadar kokuyorki kakası yanına yaklaşmadan bile anlıyorum kaka yaptığını😂 bizimki hergün muz yer ama ona rağmen hergün 3-4 kez yapar . Siyaha yakın çok koyunyeşilde yapıyor. Sarımsı da yapıyor . Sanırım yemek yediğinden oluyor. Hafif cıvıkta oluyor ama çoğu zaman kabız gibi sertte oluyor. Çocuğu kucağıma alınca bazen top gibi sert poposundaki kaka elime geliyor