deryatoprak 1 kilo 300 gram almısız 4 cm uzamısız sızlerde durum nasıl kızlar ıctıklerı sutler mamalar löp löp et olsun Rabbım tüm bebişleri korusun ınsallah🥰🙏
Gulmrt deryatoprak maşaallah emziriyormusunuz kızım ilk ay 700 gr almıştı gayet iyi gelişimi. Tabi bu konu doğum kilosu boyu emzirme kısmına göre değişir bebekten bebeğe ♥️
deryatoprak Gulmrt çok teşekkür ederim evet emziriyorum 37 haftalık dogduk 2680di dogum kılosu akabınde sarılık olduk 200 gram kaybettik sonra toparladık sukur❤️❤️