justgotmom 2 alerjik bebek annesiyim ve her ikiside 2 aydan sonra alerji olduğu anlaşıldı. İlk olarak aşırı gaz sancısı ve huzursuzlukla başladık sonra kusma, kakada mukus, konak, ciltte kuruluk hafif döküntü şeklinde ilerledi. Ama benim için en anlaşılır belirti kakanın şekli ve rengiydi🤦🏻♀️ 2. bebeğimin gaz sancısı ve huzursuzluğunda her bebekte olur gaz dedim alerjiye yormadım ya da kusmasını reflüye bağladım ama ne zamanki kaka mukuslanıp rengi dönmeye başladı o zaman alerji doktorumuzla iletişime geçip diyete başladım 🙄 zor ama geçici bir süreç. 16 aylık oldu ilk bebeğim, önce kırmızı et sonra yumurta şimdi de süt ürünlerini geçti önemli grupları geçtik şükür halen daha denemeye başlayacağım şeyler var korka korka ilerliyoruz çoğu şeyde. Şimdi ikincisi de eklendi alerji yolculuğumuza😅bakalım bunu nasıl atlatıcaz🙈