merveasm Ruzgarpoyraz Derin34 Ozge23 Eselnef Akademisyenanne hiiç mastit oldunuz mu? 3. Ayıma girdim hala mastit oluyorum yaaa ne zmana terbiye olur benim memeler 🤦♀️🤦♀️
Derin34 merveasm ben hiç olmadım, göğüs yarası da olmadım. Göğüs uçlarım büyük ondan mı bilmiyorum, kuzum da sadece anne sütü aldığından vakum gibi çekiyor :) sadece ilk iki ay sağdım, o zamanlar göğüslerim çok çok doluyordu.
Akademisyenanne merveasm ben milyon kez mastit oldum🙈 mastitin sebebi sut kanallarinda enfeksyon olmasi. Bebeginizde pamukcuk varsa cok sık mastit olursunuz. Antibiyotik kullsnmak gerekir.
Yerfistigininannesi merveasm kusura bakmayın ama terbiye oldu ne demek hiç duymamıştım merakımı maruz görün 🤭