_tospikannesi bnm de aynısı olmuştu sütün geldiği delikten biri tıkanmış bn anlamadım tabi başta iğneyle falan uğraştım baya bi zaman ama işe yaramadı Bir gün evin yerinde bir lira buldum kızım ağzına alır diye aldım cebim falan da yoktu öyle göğsüme bıraktım onun etkisimi tesadüf mü bilmiyorum baya kalmıştı unutmuştum sonra bi sızı hissetim bi de baktım iltihap gibi katılaşmış süt çıktı içinden kendi kendine delinmişti belki bi faydası olur dene istersen Bir gün boyunca tam oranın üzerine bırak belki işe yarar aklıma başka da birşey gelmişyor ha eğer iğneyle delmeyş denersen de ucundan değil kökünden dene sütün çıktığı yerler olur ya oradan dene çünkü o delik kapanıyor aüt birikiyor