Kızlar merhaba herkese.Annem prima 1numara bez almış.İlk doğduğunda prima kullanmıştım.Çok iyi gelmedi pişik yaptı sleppye geçtik daha iyi geldi.Elimde 7paket prima var.Almak isteyen olursa size sormal istedim Ankara da oturanlar? Şuan piyasa fiyatı ne kadar tam bilmiyorum ama geçen hafta almış