Kuzular bebeyatmaz sipariş vermiştim kızım içim bugün geldi. 4 ay 20 günlük kızım. İçine oturttum ama dik duramıyor başı gövdesi aşağıda. Ağzı değiyor nerdeyse bebeyatmazın gövdesine. Öne doğru eğik duruyor. Normalde kucakta oturttugumda daha dik duruyor yukarlara bakıyor ama bebeyatmaz da hep aşağı düştü. Bunu kullanan bebelerin resimlerine bakıyorum 3 aylık bile olsa daha dik durmuş kendi kendine oturabilmiş gövdesi başı dik. Bizde neden böyle oldu acaba ? Ben mi güzel oturtamadım yoksa kızım mı sevmedi. Zaten bi iki ay sonra kullanmak için almıştım ama şimdilerde günde 5 dk kadar oturmak istiyo bende kucagımda oturur pozisyonda tutuyodum yavaş yavaş. Bi ay sonra daha mı rahat oturur acaba bebeyatmaza?