deletedmom719 Kızlar biz bacaktan olduk bu aşıyı ama ablam bugün yaptırmış koldan yapmışlar anlamadım koldan mı oluyor bacaktan mı veya ikiside oluyor mu?
novice_mom deletedmom719 Benim hemşirem 1 yaşına kadar aşılar bacaktan olur demişti. Tabi 2. Ay da 3 tane aşı olmuştu. 2.si bacak olunca diğeri koldan vurulmuştu. Kızamık kaçıncı ayda vuruluyor bilemedim 🤷♀️
Emna_1903 deletedmom719 kol bacak fark etmiyor deri altina olması onemli olan benimde oğluma ayaktan yaptilar kuzenimin çocuğuna koldan doktora sordum özellikle deri alti olmasi yeterli kol bacak fark etmez dedi
deletedmom719 novice_mom kafam karıştı ya kızamık normal de 1 yaşta vuruluyordu ama 9.ayda yapıyorlar artık
deletedmom719 toprak22 teşekkür ederim bende doğrusu bacaktan biliyorum ama neden koldan yapmışlar yiğenime anlamadık 🤷♀️