Bodurtugce Hanımlar benım kızım 2 ay 23 günlük ve Emzirirken 2. Dk emiyor memeyi atıp katıla kasıla ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım öyle olan varımdır ne yapmam lazım
aysevecagla Bodurtugce Gazı varsa emerken sıkıntı yaşayabilir. Bir de sütünüz tazyikli gelip boğazına kaçıyor olabilir.
Gulmrt Bodurtugce gazını almayı deniyomusunuz o anda? Biz de yaşadık gazdandı bizimki bir de ben emzirme dışında da rutin olarak bol bol gaz masajı yapıyodum
Cinarrr Süt yeterli gelmiyor olabilir. Benim bebeğim de aynısını yapıyor mecbur pompalayip biberonla veriyorum
Bilgeninanasi Ayni sekildeydi gogsumu sıkıp bakiyorum sut geliyor ama ona yeterli gelmiyormus meger mamaya baslandi o gun bugündur sakinlesti 🤷🏻♀️ Ama her bebek farkli tabi sizin belki baska bir sorunu vardir
GkhanKbr Bende yaşadım canım 2 hafta ama sonra geçti o süreçte uykuluyken emzir o zaman rahat emiyor.
GkhanKbr Bodurtugce Bizim geçti sizinde geçer inşallah biberon vermeyin birde dediğim gibi uyluluyken emzirin 😇
Deletedmom334 Bodurtugce benimki de bi ara öyle oldu, pozisyon değiştirin, değişik emzirme pozisyonlarına bakın, bizimki yastık üstüne tersten emmeyi tercih etti 😀