slcknsl44 Kızlar masaj falan haricinde bebeğe ne verebilirim kabızlığı geçmesi için? Çaresi nedir kızlar.. Bebeğim 16 günlük. Kıpkırmızı oluyo kasıp duruyo kendini ağlıyor sancılanıyor.. Ne yapmam gerekiyor… Zeytinyağı mı versem? Su mu versem? İlacı varmı?
Deletedmom278 slcknsl44 Bir şey veremezsiniz. Doktora gidin gaz damlası verirse onu verebilir. Suya zeytinyağına şimdilik gerek yok çok küçük.
Zeynept slcknsl44 kaç gündür yapmıyor? Zeytinyağıyla uyara bilirsin poposunu ama içirme konusunda bir bilgim yok
Eylulum1 Kilo tutuuor olabılır ılk 3 ay hergün yapmaz 10 günde bir yapabılır bol sırtına vurarak gazını cıkarın