Dogduktan hemen sonra bizim sadece isitme yapildi goz yapilmadi ona bir aylik kontrole gelince yapacaksiniz denildi onda da malum virus ortaya cikti bizim doktorumuz bursa sehir hastanesinde orasi da korona larin tedavi oldugu yer olmus oraya giturmek istemiyorum baska hastenelerdende doktorlar acil haricinde yok diye biliyorum