Yaşadığım ilde son bir haftadır covid vakası yok diye sevinirken bugün kendini zeki sanan covid li bir vatandaş taksiye parayı bastırıp İstanbul’dan Giresun’a geliyor. Önce para cekmek için postaneye sonrada sağlık ocağına gidiyor sağlık ocağındaki kayıtlarda hastalığı çıkınca hemen gözaltına alınıyor. Şuan postane ve sağlık ocağı kapatıldı ilaclandı herkese tek tek test yapılacak. Peki bu vatandaş kayıt dışı nereleri gezdi meçhul. Adam gözaltına alındı ya o adamı getiren taksici şuan nerede ? Kimlerin vebaline girdiler yazıklar olsun kafasının icindeki beyni kullanamayanlara.