Kızım 3 buçuk aylık tam olarak ve dış cikariyor. pazar günü şişti sadece ama iki gündür beyaz beliegin ve elime tirtik tirtik geliyor emmiyor uyumuyor ağlıyor sürekli huysuz 😔 ne yapacağımı bilmiyorum jel aldım eczaneden onu surecegim dışını kaşımak için kasiyiciyi ağzında tutamiyo daha küçük olduğu için ben yapıyorum bazen. Önerileriniz varmı çok sevinirim yardımcı olursanız 🤲