Egeninannesii biz 2.5 aylık olduk bugün ve gram değişme yok🙄 Karın tok olsa da kusuyo yine de emiyo kusarken bile emmek istiyo diyebilirim ben de veriyorum her yerim ağrıyo ama yapcak bişi yok onun dünyada sığındığı tek şey memesi☺️ Onun yerine de emzik vermiyorum memesini emsin, verirsem öğürüyo zaten atıyo. O senin kokunu istiyo aslında☺️