Merhaba hanımlar. Bebegim küvözdeydi, cumartesi günü taburcu oldu. 1 hafta kaldı. Tabi bizde bu süreçte çok özledik. Abi ,ablası da var ,kucaktan kucağa geziyor .babası zaten akşamları gelince hiç bırakmak istemiyor. 2 gündür zor uyuyo. Kucagimda uykuya dalmak istiyor, emmesede. Bende zevkle tutuyorum ama acaba böyle alışır mı. Ilerde çok zorlanır mıyım 🤷♀️