yigitali19 Seslere uyanıyorsa odasını ayırıp kapısını kapatabilirsiniz. Benim oğlum da çıt çıksa, yatakta sağdan sola dönsem uyanırdı. Odasını ayırdım ses gitmesini istemediğim zaman kapısını kapatıyorum. Mışıl mışıl uyuyor. Gece uykusunu alamadığı için gündüz çok uyuyor bebeğiniz bence.