Kızlar yakınlarda post açmıştım kızlarım çokk gazı var diye bana ve iki tane damla aldım sizin tavsşyenize işe ysramadı ve ikiz kızlarım iki gündür sadece işiyordu gazdan kendilerini kızarıncaya kadar sıkıyodu uyuyamıyordu bende şimdi zeytinyağı verdim ikisine de birer çay kaşığı ama bişi olcak diye de ödüm kopuyor veren varmı bu arada bebeklerim 49 günlük