Kızlar geçmiş olsun. Böyle durumlarda doktorunuzdan boğaz kültürü istemenizi tavsiye ederim. Bakteri üremesi oluyor olabilir. Kültüre uygun antibiyotik verilmesi gerekir. Yoksa herhangi bir antibiyotiği kullanırsınız, şikayetler biter, bir süre sonra yeniden başlar. Bakteriye uygun antibiyoik kullanımı tedaviyi sonuca ulaştırır🌸