Nurmry Gamze1995 valla hiç fikrim yok anormalse🙄nasıl bir anormallilik var normalse nasıl bir normallilik var😂adet olsam belki zayıflardım birazcık🙄
Seherrumeysa94 Gamze1995 olur benim görümcem de 7. Ayında olmuştu bir seneye kadar olmamak normal karşılanıyo
Mom5874 Yegino Evet doktorumuz da demişti emziren anne geç olur yani 6. ay 8.ay arası. Benim de ek gıdaya geçtikten sonra 7.aya girdiğimizde oldum. Çok normal
Ahmtarsbaby- Gamze1995 bende ocakta dogum yaptım sezeryan ile şubat sonunda yanı dogum dan sonraki 2.ayda adet oldum, ama olmaması normal diye okumuştum en az 1 sene
Nilnil Gamze1995 2 bucuk aylıkken oldum canım su an 4 aylık 2. Yi oldum düzenli gidiyor ilk ikisi su anlık ama bazen bozulabliyormus olmamak cok skntı ya insanı stres basıyo ama normal bi durumus orası ayrı mesele