Nehirrrrrrr Merhaba arkadaşlar. Tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum. Sezaryandan sonra kaçıncı günde korse takmaya başladınız? Bedeni neye göre seçtiniz? Ağrı yaptı mı? Hangi markayı önerirsiniz?
Ysfm_20 Nehirrrrrrr bende sezeryan oldum 30 gün takmaya başladım. Karninizda acı hissetmiyorsaniz ve doktora danışarak korse kullanın ayrıca emzirirken dik durmanıza ve bel ağrılarına iyi geliyo
Nehirrrrrrr Ysfm_20 Teşekkürler 👍🏻 Markası neydi acaba? Bir de beden biraz küçük mü yoksa tam mı aldınız?
Ysfm_20 Nehirrrrrrr ben yamuna lateks korse aldım küçük almışım zorla içine girdim 2 kilo verdiğim için şuan ilk kopcaya girebiliyorum rahatça ama siz bedeninize göre alın