Maviay Ben hamileyken de sesli kitap okuyordum, o an hamgi kitabı okuyorsam. Şuan 5,5 aylık. İlk Aydan itibaren de aynı şekilde kitaplarımı sesli okuyorum hemen hemen her gün mutlaka. 2. Aydan itibaren de onun kitaplarını resimlerini göstererek okuyordum yine her gün farklı bir saatte. Ve yaklaşık 2 haftadır kitaplarının sayfalarını (ince olanları parçalasa da:)) kendisi zar zor da olda çeviriyor garip sesler çıkartıyor sesli gülüyor :)
Doktorumuza kişisel gelişim kitaplarından sıkılıyor yalnız dediğimde Duygu zaten çocuk başladığında konuşmaya ‘anne lütfen artık susar mısın:) diyecek’ diyor:))