Oznur_ 2 bucuk aylık oğlum var neredeyse dogudugunda beri hep ağzı acık uyuyor et fln olabilir mi acaba
Misskokulum Oznur_ yanı zannetmiyorum çoğu bebek o şekilde uyuyor henüz solunumu burunlarından tam yapmayı bilmediklerinden 🤗
Balanne_ Oznur_ hergün burnunu temizlemelisin ben sabah akşam temizlerdim emmesi uyuması daha güzel olur temizlediğinde de hala ağzı açık uyuyor ise ozman bir doktora gidebilirsin. Bebekler ağzı açık ise burnundan nefes alamadıkları içindir diğer türlü ağızları kapalı olur
Gozde20 Misskokulum yeni doğan bebekler burnundan solunum yaparlar devamlı bu yüzden burun temizlikleri çok önemlidir yanlış bilgi edinmişsiniz isterseniz bi araştırın kusuruma bakmayın kırmak değil amacım yanlış okumuş olabilirsiniz 🙏🏻
Misskokulum Gozde20 estagfurullah çok teşekkür ederim üzüldüm şimdi yanlış yönlendirdiğim icin ya bilmiyordum 😔
Gozde20 Misskokulum hep sonradan öğreniyoruz zaten hiç üzülme yanlış bildiğimiz o kadar bilgi vardırki 😊 anne dayanışması benim yanlış bildiğimiz bir şey olursa da sen beni uyarırsın 😘
Deletedmom136 Dünyaya alışık değiller daha burunlarının içi çok kuruyor odayı evi nemli tutmak burun temizliğini iyi yapmak lazım. Ağzı açık yatınca bu sefer ağzı kurur ağzı kuruyunca da rahatsız olur sık uyanır susar emmek ister dikkat etmek lazım