busraaa01 Hanımlar ben 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım 2.ayda adet oldum 4 gün sürdü aradan 15 gün geçti şimdi yine adet oldum böyle olan var mı acaba bu arada emziriyorum bebeğim sadece anne sütü alıyor şimdiden teşekkür ederim
busraaa01 GlshAliAsaf Peki canim biz bu durumda yumurtlama günlerimizi nasıl takip edicez 😃Yani gebe olmamak adına ona da dikkat etmek istiyorum da ben ondn merak ettm
busraaa01 Deletedmom148 Anladım canim teşekkür ederim benim de adet yoğun olmuyor az oluyor ve kısa sürüyor