Merhaba, 1 aylık bebeğim normalde günde en az 5 kakalı bez yapar. Bugün tüm gün kakalı bez almadım yapamadı devamlı ıkınıp ağlıyor. Ne yapabilirim? Geçen haftada aynı şekilde oldu sonra ıkına ıkına ağlaya ağlaya saatler sonra kendiliğinden yapmıştı. Bu sefer cok uzun sürdü yardıma ihtiyacımız var..