Ogullarinaasikanne Anneler merhaba 30 martta doğum yaptım uygulamaya göre 36 günlük ama doğumun ertesi gününde itibaren sayıyorum 37 günlük oluyor nerede hata yapıyorum 40 ımız ne zaman cıkıyor 🤔
sumeyyez Ogullarinaasikanne he ya o benim hep aklımı karıştırıyor ben doğduğu tarihten itibaren valla saydım 40. Gün öyle
Gdogru Ogullarinaasikanne doğduğu gün sayılmaz. Yaş gibi düşünün doğduktan 1 yıl sonra 1 yaşı olur. Gün de aynı şekilde doğduktan 1 gün sonra 1 günlük oluyor ☺️
annesininaslani Bende uygulamaya göre hesapladım hata etmişim sen gün gün hesapla aç takvimi telefonunda ki
Izabella Valla bizim bebegimiz subat 6 saat on iki bucuk dogumlu hemsireler otarihi girdiler nufus cuzdaninada dogdufu tarih atildi hastene