Cqdm46 Badevehande aynı valla benim oğlumda indirmesem saatlerce duracak yani, bi heyecan bi heyecan 😂
ArAzYi Benim oglum 2.ayda kalkmak istedi elinden tutunca suan kendisi kalkiyo ayaginin üstüne basiyo biraz yüksege koyarsam hemen kalkmak oturmak istiyo kafasini kaldiriyo haftaya 4 aylik oluyo bakalim destekli oturabilir herhalde bi sorun olmaz
sevgice DogaLina evert biz de gazi beye gidiyoruz 4 ay oldu bandaj takali zaman çabuk geçiyor 🙈 bu ay röntgen sonucunu göre karar verilecek bakalım inşallah her şey yolundadır 🥰 Hunilianne sizin kaç ay oldu kullanali kaçıncı ayda başlamıştınız?
DogaLina sevgice bu ay bizimde röntgenimiz var kesin olarak bişey olup olmadıgı kanısına varıcaz artık. İçim hem kıpır kıpır hemde korkuyorum ☺️
Hunilianne sevgice biz 3. Ayında tübingerle başladık 40 gün kullandık sonra Gazi beye gittik o ben tubinger bilmiyorum Pavlik bandaj takacağız dedi 10 gün oldu bandajliyiz. Sizde ne sorun vardı?
Sophie8 2_kiz_annesi bebeğinizin isteğine göre destekli oturtmaya başlayabilirsiniz. 4.ayda başladık 5e varmadan kısa bir süre desteksiz oturuyordu ama aşırı istekliydi o yüzden beklemedim çok🤭
Derya91 2_kiz_annesi Eğer bebeğiniz hazırsa destekli oturtabilirsiniz kısa süreli olmak şartıyla bende 4. ayına yakın oturtuyordum çünkü oturmak istiyordu :)
sevgice Hunilianne sağda tip2a kalça var sol normal. 4 aydır takıyoruz tip 2a olmasına rağmen. Çok zorlu ve uzun bi süreç gerçekten ve yıpratıcı. Ve süreç devam edecek gibi duruyor.
Encarta 2_kiz_annesi geçen gün 4. Ay kontrolünde doktor oturtma ve ayağını bastırma dedi. Ben de oturmak istemesine ve basmasına rağmen dikkat ediyorum.
Hunilianne sevgice bizim de sol normal sağ tıp 2 a kalçada yuva oluşmamış dedi. Süreç uzun gerçekten :(