Ada_Deniz gözünüz aydın Rabbim evladınızı size bağışlasın inşaAllah ❣ ilk 3 ay zor geçiyor hele ki bebek kolik ise çok daha zor oluyor. Benim oğlumda aşırı gazlı bir bebek di ve benim yaptıklarım; karnını ve ayaklarını sıcak tutmak, banyo ve karnına masaj yapmak, kolumun üzerine karnının üzerine yatırıp hafif sallamak, ayakların altına masaj yapmak, kolik bebek müzikleri uyuması için benim kurtarıcım oldu..ama her ne yaparsanız yinede temelli geçmiyor mahlesef bu yüzden çok sabırlı ve sakin olmanız gerek ama genelde 3 ay Sonra baya düzeliyor