Muyesser ben de 4 5 aylıkken baslatma taraftarı degilim zaten ek gıda degil mamada olur sadece doyuyo mudur gece sık uyanmaya baskadı diye öyle düşündüm. Tabi kilosu da normal ama birçok bebege göre geri saglıklı olsun o önemli degil sadece aç kalmasın yeter diye düşünüyorum. Başlıga ek gıda degil de mama takviyesi yazmalıydım sanırım🤦🏻♀️