annesininaslani olur neden olnasın. Onu bi dr a danısın bence 1. Aydan önce inerilmiyor genelde. Tavsiyem bebisin kafası gögusunuze gelecek sekilde ayaklarini kurbaga pozisyonuna getirerek elinizle bebegin sırtını yukari asagi hareket ettirin en kolay bu sekilde gaz cıkarır. Ve her emzirdikten sonra muhakkak gaz cikarsın yoksa birikir daha buyuk sancilara sabep olur.