Alinduru bizim en baştan beri çok minmak mukuslu kaka vardı.. daha sonra kan gördüm hastaneye gittim çok fena yırtık vardı.. o ara Dr alerhi olsa bile ye dedi.. döküntüler de sivrisinek ısırığı gibi oluyor ve kayboluyordu 10 dk içinde.. ben suphelenene kadar çok şey yedim ama kan vs gormedim ufacık bı kere görmüştüm.. pişik de var bizde şuan krem kullanıyoruz ve geçiyor. Ama bu pişik olduğundan beri ben süt ürünü tuketmedim. Bazen diyorum acaba beyinde mu yapıyoruz . Çok yoruldum ben ama.. artık ek gıda zamanı da geldiği için bebe bisküvisi demeyip takip edeceğim.