kızım 2 aylıkken yüzündeki ciğer gibi kızarıklıklar dan ötürü doktor süt alerjisi olabileceğini söyleyerek test yapmadan mama rapor etti. Kızım da zor bela yiyor 5aylık olduk ama zulum gibi mama yedirmek 😞 diyeceğim o ki 3gündür bebe bisküvisi yediriyorum önce 1 çay kaşığı başladım sonra 2 bugün de 1tam bisküvi yedirdim. Sütlü bisküvi ve hiçbir tepkime oluşmadı kızımda. Acaba süt alerjisi olup sütlü ürün deneyen sonucu nasıl gelişti. Birde yarın normal mama denicem bizim gibi süreç yaşayanlardan hikayelerini dinlemek isterim