Benim başıma gelmişti. İyice ütüyle ısıtıp mikroplarını öldürdüğüm mendiline serum fizyolojik, serum fizyolozik olmadığında da temiz kaynamış suyu sürüp siliyordum. Mendil soğuyunca tabii aman sakın sıcak sürmeyin. Doktorum doğru yapmışsın çapak gözde kalmamalı demişti. 2 güne geçmişti.