Damladogann evet özellerde ama ben devlete de gittim:) Kartal araştırma çocuk cerrahisine doktor 1 yaşından sonrası için yapıyoruz dedi çünkü genel anestezi ile yapıyolarmış bende küçükken yaptırmak istedim bi de genel anesteziyi gereksiz buldum onlar çocuğu zaptetmek zor olduğu için sanırım genel veriyorlar ama az anestezi ile de hallediliyor