Zeynepazram Monaroka ben ferrum kan ilacı kullandıktan bir kac gun sonra kan gibi seyler gördüm bezinde ilacı kestim daha gelmedi sonra tekrar verdim kakasının rengini degistirdi bazı yerleri kahverengi gibi olmustu kakası 2 aydan beridirde hep yeşil yapar arada mukus oluyo bilmiyorum inş alerji değildir 😣
Mom0870 Canangun anladım canım benim bebeğim de ilk kez oldu kilo alımı da çok iyi ama bilemiyorum bir soracağım diyet işi de çok zor hiçbir şekilde içinde süt olan hiçbir şey yenmeyecekmiş marketten alınan paketli gıdalar vs .
Mom0870 Arzuorhan ben sık emziriyorum yoksa durmuyor acaba düzen oturtamadım diye mi bilemedim çok teşekkürler doktorumuzdan haber bekliyorum
Arzuorhan Mom0870 canım bilmiyorum ben de çok emziriordum . O kadar doktor ilaçlar verdi fayda etmedi umarım senin bebisininde geçer . Yine de sen araya zaman ver
Mom0870 Berii ya muameyeneye gidemiyoruz virüsten dolayı doktorumuz da evde kalın diyor ama çişli bezimiz çok kilosu da iyi bence tabi bu ay gidemedim kontrole
Monaroka Zeynepazram ya kan ilaçlarını veriyorlar ama ben bilemedim daha kötü yapıyor sanki çocukları. Sağlık ocağı verdi huzursuz yaptı büyük çişinde kan vardı anlayamadım ben bu ilacı
Arzuorhan Yenianne95 kusura bakma canım yeni gördüm . Her emzirme arkasına yapıyordu gümde 7 bazen 8 bazen fazla yani her emzirmenin arkasına direk yapıyordu canım
Pelin87 Mom0870 süt alerjisi; sizin yediğiniz süt ve süt ürünlerinden dolayı alerji olmuş büyük ihtimal bebeğiniz. Birkaç gün devam ediyor mu takip edin, eğer devam ediyorsa süt ve süt ürünlerini, içeriğinde süt olan her şeyi yemeyi kesin. Geçmiş olsun
Canangun bebegiminbesigicamdan yok canım yapmadı kakasinda mukus ve kan gordu ishali de vardı meme reddi de başlamıştı hemen raporlu mama verdi bnde diyete başladım süt ve sut ürünleri yasak dünden beridir o mamadan veriyorum ama kakasinda hala mukus ve kan var ishali de devam ediyo