EsraKerimm Merhaba arkadaşlar bugün bana İŞKUR kısa ödenek mesajı geldi ibanınıza para yatırdık yanlışsa eğer lütfen PTTden çekin diyor.e devletten baktım henüz bişey yok.eskiden iş için başvuru yapmıştım ne yapmam lazım bilen var Mı?
Ssedaa EsraKerimm ptt de hesabınız varsa e devletten ptt ye girin ordan parayo görürsünüz bana işsizlik maaşı için öyle gelmişti o şekilde görmüştüm