Merhaba sevgili anneler metali gaz damlasını kullanıyorum memnun kaldım gibi birşey ama bebeğim geceleri gaz çıkarmayınca uykusu bölünmesin diye direkt uyumaya bırakıyorum sonra uyanınca emzirirken bir anda ağzından gaz geliyor yani öyle faz çıkarmaya başladı artık sizce normal mi? Metsille gaz bu şekilde mi çıkıyor acaba ayrıca akşamları ersene ve kimyon çayı içiyorum humananın ikisi birden ağır gelmez dimi