Arasannesi Kbrmrc yok hamılelıkte tutmadım zaten suan bebegım 2 aylık ramazana denk gelmedınılk bebegım bu.evet bende daha sonra telafı edecegım ınsallah
Doga20 Zeynepikram dayaniyorsaniz maşallah size benim de bebeğim 2 aylık ama ben tutamıyorum zaten uykusuzluktan bı hayli halsiz düşüyorum üstüne bir de açlık eklenirse Allah korusun bayılırım falan o riski göze alamıyorum . Rabbim sizlere kolaylık versin.
Duru1- Kbrmrc benim oldu 4 gün tuttum hiç de zorlanmadım ama göğüslerim bariz boş du ve sabah bezleri de az çişli gelmeye başlayınca bıraktım malesef bebeğim 10 aylık
Organiktavuk Kbrmrc kızım 7/24 emiyor azalma olmadı yani o kadar emiyor ben sıkıp bakıuorum süt baya geliyor ama beni biraz yoruyor açıkcası