Kızlar, bebeğim 10 aylık olmak üzere. Suyu bardakla içirmeye çalışıyorum zorla. Biberonu var küçük onunla da çekmiyor.Biberon kullansın meyve sıkıp yada suyunu felan içebilsin istiyorum. Ne yapabilirim. Ek gıda sorunumuz da var zaten biberon kullanırsa belki yararlı birşeyleri öyle deneyebilirim. Alıştırma bardaklarını kullanabileceğini düşünmüyorum kavrayamaz henüz ne versem eline atıyor ya ısırıyor . Meyve filesi kullanmaya çalıştım meyvelere alışması için onunla tutma yerini ısırıypr asla file kısmını almıyor . Ay valla bu ek gıda işi beni yıprattı akışına bırakıyorum olmuyor bırakmıyorum olmuyor.Tavsiyesi olan?