Kızlar bebeğime keçi sütü aldım sadece formül mama ile besleniyor anne sütüne en yakın ve alerji olasılığı düşükmüş zaten inek sütü vermeyin diyorlar bugün bebeğime içine cici bebe katıp vermeyi düşünüyorum biraz kemik gelişimi falan destekleensin formül mamayla nereye kadar zaten onuda artık sevmiyor başka tatlar istiyor bebeğim siz ne düşünüyorsunuz?