ilknurcelik kıyafette beğenerek aldığım herşey yeşil ve mavi denk geldi kız mavi giymez diye birşey yok dedim aldım ☺️ Pembe hariç her renk mevcuttu hazırlıkta zaten kızım olsada pembe hiç birşey almayacaktım. Ama gerçekten tavsiye ederim öğrenmeyin cinsiyeti biraz zor ama sabredebilirsiniz bence inanılmaz güzel bir heyecan 🤗 doktorum doğumda çok şanssızım keşke bende bilmeseydim cinsiyetini bu heyecanı sizinle yaşasaydım dedi