BBM zor bir süreç inanın oturup ağladığımı hatırlıyorum saatlerce uymadığı için hastanelik olduk ağlama krizleri yüzünden olsun onlar da anı olarak kalıyor inşaAllah bir kaç aya düzelecek ben söz verdim o dönem kendime bir daha asla çocuk yapmam diye bir kaç ay geçmesine rağmen acaba yapsam mı diye düşünüyorum :) o yüzden umut her zaman var hele ki sizin gibi çaba gösteren anneler var oldukça