Fatmaykul Tbaltn aşılar benim oğlumda uyku yapıyor. Bi de arada ağlama krizine giriyor. 2 gün içinde geçiyor ama canım. Rotanın 2. dozunda hiç bişey olmadı bile
Deletedmom336 cinaralpinannesi rota onemli bir asi durumunuz varsa yaptirin mutlaka yaptirmayip rota geciren cocuklar genelde agir hastanede yatmali geciriyor ishalde tehlikeli
Sineemmm2 Deletedmom336 kaç aylıkken yapılıyor bizede sağlık ocağı doktoru söyledi kendi doktorunuzla görüşün yaptırın dedi ama doktora gidemiyoruz poliklinik kapalı ne yapacağız bilmiyorum 3 aylık olduk
Deletedmom336 Sineemmm2 3 ve 5 ayda.saglik ocagida yapiyor eczaneden alin siz yapiyolar onlar.ben doktoruna goturdum orda yaptirdim.simdi 15 gun snr 2. Doza goturucem.
Deletedmom336 Sineemmm2 ben hastanede yaptirdim orda vardi direk ama evet o sekildedir rota diyerek bilirler zaten